1. Vyplňte formulár pre odstúpenie od zmluvy, podpíšte a pošlite nám ho mailom na info@akubee.sk
Formulár odstúpenia od zmluvy ste tiež obdržali s faktúrou spoločne na Váš email.
V prípade, že nemôžete formulár odoslať mailom, je nutné formulár vyplniť, vytlačiť a poslať ho poštou na adresu:
DINO SK, spol. s r.o.
Borekova 10
821 06 Bratislava
Slovensko

Nemáte formulár k dispozícii?

Stiahnite si formulár na odstúpenie od zmluvy:  

2. Vrátenie tovaru:
Počkajte na informácie pre vrátenie tovaru zdarma, ktoré Vám zašleme mailom. 
Tiež sa dohodneme, či chcete tovar vymeniť, alebo vrátiť peniaze na účet.

3. Starostlivo zabaľte produkt:
Produkt uveďte do pôvodného stavu. Starostlivo ho zabaľte do pôvodnej krabice.
Dôležité je, aby bol produkt a originálne balenie ochránené proti poškodeniu.
Použite výplňový materiál, aby sa zabránilo posunu tovaru v krabici počas prepravy.

4. Doručte balík späť k nám:
Skôr ako balík odošlete, uistite sa, že ste odstránili pôvodné doručovacie štítky. Tovar môžete vrátiť zdarma podľa informácií, ktoré sme Vám zaslali mailom.

5. Počkajte na vrátenie peňazí:
Na vybavenie vrátenia máme 14 dní od doručenia zásielky.
Počas nich Vám pošleme peniaze späť na účet, ktorý ste uviedli vo formulári.


POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU

v zmysle § 15 ods. 1, písm. f/ z.č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa

Kontaktné údaje obchodníka:

DINO SK, spol. s r. o.,  

so sídlom Kamenice 5308/15, Pezinok 902 01,
IČO: 45 624 747, DIČ: 2023074207, IČ DPH: SK2023074207,  
zapísaná v Obchodnom registri vedenom Mestským súdom Bratislava III, oddiel: Sro, vložka číslo: 66184/B,

zodpovedná osoba za prevádzku obchodu: Dionýz Hudák 

webový portál: www.akubee.sk
e- mail /kontaktný/: info@akubee.sk
e-mail /reklamácie/: reklamacie@akubee.sk
telefón: +421 948 128 750
adresa pre prijímanie písomností: Kamenice 5308/15, Pezinok 902 01, SR

1. Kupujúci - spotrebiteľ má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní / ods. 3/ okrem zmluvy, ktorej predmetom je
a) poskytnutie služby, ak
1. došlo k úplnému poskytnutiu služby a
2. poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu,
b) dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
c) dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,
d) dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
e) dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,
 f) dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
g) vykonanie naliehavých opráv alebo údržby počas návštevy u spotrebiteľa, o ktorú spotrebiteľ výslovne požiadal obchodníka; to neplatí pre zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie inej služby ako oprava alebo údržba, a pre zmluvu, ktorej predmetom je dodanie iného tovaru ako náhradného dielu potrebného na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli zmluvy uzavreté počas návštevy obchodníka u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto tovary alebo služby vopred neobjednal.

2. Kupujúci - spotrebiteľ stráca okamihom úplného poskytnutia služby právo na odstúpenie od zmluvy, ktorej predmetom je vykonanie opravy, ak spotrebiteľ výslovne požiadal obchodníka o návštevu na účely vykonania opravy a plnenie sa začalo s predchádzajúcim výslovným súhlasom spotrebiteľa.

3. Kupujúci - spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa:
1. prevzatia tovaru spotrebiteľom,
2. uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby.

4. Ak obchodník poskytol kupujúcemu - spotrebiteľovi informácie podľa predchádzajúceho odseku až dodatočne, najneskôr však do 12 mesiacov od začatia plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa ods. 3., môže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa, keď obchodník dodatočne splnil informačnú povinnosť, ak ide o plynutie lehoty podľa odseku 3.

5. Ak obchodník neposkytol spotrebiteľovi informáciu podľa ods. 3., ani ods. 4., spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy do 12 mesiacov od uplynutia lehoty podľa odseku 3.

6. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim – spotrebiteľom okamihom, ak spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa
a) tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
c) tovar dodáva opakovane počas určitej doby, okamihom prevzatia prvého tovaru.

7. Kupujúci - spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorých predmetom je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

8. Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu a ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa, ktoré vyjadruje vôľu spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy (ďalej len "oznámenie o odstúpení od zmluvy"). Odstúpiť od zmluvy možno aj vyplnením a odoslaním vzorového formulára uverejnenom na webe obchodníka a to prostredníctvom jeho kontaktného formulára  alebo kontaktného emailu alebo odoslaním na adresu sídla obchodníka, prípadne na miesto uplatnenia reklamácie uvedenom v Reklamačnom poriadku.

9. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak kupujúci - spotrebiteľ najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy obchodníkovi.

10. Obchodník je povinný bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy poskytnúť kupujúcemu - spotrebiteľovi potvrdenie o jeho doručení na trvanlivom médiu, ak spotrebiteľ odstúpil od zmluvy použitím osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, ktoré sú dostupné v online rozhraní obchodníka.

11. Kupujúci – spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu ku konkrétnemu produktu alebo produktom, ak obchodník na základe zmluvy dodal alebo poskytol viacero produktov.

12. Účinky odstúpenia od zmluvy sa vzťahujú aj na každú doplnkovú zmluvu k zmluve, od ktorej spotrebiteľ odstúpil; to neplatí, ak sa strany výslovne dohodnú na ďalšom trvaní doplnkovej zmluvy.

13. Kupujúci - spotrebiteľ je povinný do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo odovzdať tovar obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru; to neplatí, ak obchodník navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ odošle tovar obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty.

14. Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci - spotrebiteľ len náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru; to neplatí, ak obchodník súhlasil, že náklady bude znášať sám, alebo ak obchodník nesplnil informačnú povinnosť o práve spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy v zmysle ods. 3.

15. Kupujúci – spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru; to neplatí, ak obchodník nesplnil informačnú povinnosť o práve spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy v zmysle ods. 3.

16. Obchodník je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu - spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so zmluvou.

17. Obchodník je povinný vrátiť kupujúcemu – spotrebiteľovi všetky platby v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od zmluvy, ak spotrebiteľ neodstúpil od celej zmluvy  Obchodník nemôže účtovať spotrebiteľovi dodatočné náklady za dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky.

18. Obchodník nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si kupujúci spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom.

19. Obchodník nie je povinný pri odstúpení od zmluvy, ktorej predmetom je dodanie tovaru, vrátiť kupujúcemu - spotrebiteľovi platby pred tým, ako mu je tovar doručený, alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť obchodníkovi, ibaže obchodník navrhne, že tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby.

20. Obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci - spotrebiteľ pri ich úhrade; tým nie je dotknuté právo obchodníka dohodnúť sa so spotrebiteľom na inom spôsobe úhrady, ak spotrebiteľovi nebudú v súvislosti s úhradou účtované žiadne poplatky.

Poučenie k odstúpeniu od zmluvy si môžete stiahnuť TU